♥ Thursday I don't care about you, it's Friday i'm in love

I torsdags satte jag mig i bilen mot Kristianstad och skolan, när jag kört 40min med ca 10 min kvar ringer Jennie och säger att lektionen är inställd. Jag trodde jag skulle smälla av, vår lärare ställde alltså in lektionen en halvtimme innan vi började. Det händer ju självklart saker så man kan inte rikta agget mot honom personligen, men frustrerad var jag kan jag säga. Så jag fick vända i Önnestad och köra 40min hem direkt, not so fun. Jag hade i alla fall sovit ca 4,5 timme på natten så fördelen var att jag kunde efter jag fixat mina ärenden som jag dessutom kunde göra tidigare, lägga mig och vila. Sen på kvällen var vi och kollade hockey på kvällen hos pappa, eller ja jag åt sen gick jag hem som vanligt. Skulle gått på träning men efter mitt vilande hade jag typ migrän så kände inte för att hoppa och studsa en massa.
 
Fredagen var det bara att sätta sig i bilen till skolan igen, denna gången med lektion tack och lov. När jag slutade skyndade jag mig hem så jag skulle hinna träffa Micke innan han började jobba klockan 2. Tråkigt när man går om varandra, men inte mycket att göra. När han stuckit till jobbet så pluggade jag lite och tog en lång runda med hundarna innan det var dags att fixa till sig lite. Mamma hämtade sen upp mig vi skulle till Hässleholm. Jag skulle hjälpa henne att sätta in pengar och efter det gick vi och åt på wok house, riktigt trevligt. Behövs mamma dotter mys ibland. Vi svängde också inom hemmakväll för att handla lite lördagsgodis. När jag sen kom hem landade jag i soffan för att kolla på talang, hann dock inte kolla klart på hela innan jag somnade. Vaknade av Micke när han kom hem vid 10, men sov vidare på soffan till kanske 4 på morgonen. Välkommen till min värld haha. Jag är sämst på att gå och lägga mig, jag vaknar dessutom alltid och har så ont i kroppen när jag sovit på soffan så är verkligen ingen bra idé.
 

Kommentera här: