♥ Termin 4

Igår började vi vår termin 4, helt sjukt. Detta innebär att när denna terminen är slut till sommaren har vi gått halva vår utbildning. Det har gått så snabbt, snabbare än jag trodde.
 
Jennie kom hem till mig igår morse och åkte med mig till skolan. Det var kaos väder med dåliga vägar och snö överallt. Fick börja med att skotta min bil i typ tio minuter, svårt när det är tung blöt snö. När vi kom fram till skolan hade vi kursintroduktion som skulle vara i två timmar, men varade bara i en. Det innebar att vi fick två timmars lunch. Så jag och Jennie dumpade av sakerna i min bil och tog en powerwalk på lite mer än 4,5km. Så skönt att få komma ut och röra lite på sig. På eftermiddagen hade vi sedan ett långt pass om litteratur, lite segt var det tyvärr. 
När jag sedan kom till Perstorp efter skolan hämtade jag upp Micke och vi åkte och handlade, jag bytade även några böcker på biblioteket. Sen när vi ätit middag och så tog jag bara det lugnt. Tog en lång varm dusch med olaplex och skrubb och satte mig sedan i soffan med ansiktsmask. Ska försöka med lite mer sånt framöver. 
Idag är jag ledig, så har varit ute och gått en lång runda med hundarna och sen har jag städat. I kväll ska jag simma med mamma så det ska bli skönt. Annars händer inte mycket mer idag faktiskt.
 
Jennie hade gjort sig redo för vintern, haha!

Kommentera här: