♥ Fint besök

Igår fixade jag lite här hemma på morgonen, bland annat städade efter att ha slängt ut julen. Sen ordnade jag iordning scones som jag sedan satte in i ugnen när Sahra och Elaliyah kom lite efter halv 12. Så vi började med att äta lite frukost tillsammans, supermysigt. Elaliyah satt och lekte på golvet under tiden, underbara unge!
 
Sahra var även en ängel och hjälpte mig med mitt hår sen, behövde färga min utväxt och även ta en bit på längden. Blev en hel del men så skönt det är nu, äntligen ser det lite tjockare ut. Svårt att göra på sig själv trots man är frisör så det är underbart när man har så snäll vän. Under tiden vi fixade det så somnade Elaliyah på golvet, snacka om att vara duktig på att anpassa sig haha. Hon vaknade sen när vi gick upp igen så hon satt med när vi fikade och kollade på babblarna samtidigt. Tycker hon växer så otroligt mycket mellan gångerna vi ses och då går det inte ens så långt emellan. Hon har fått så rolig personlighet och skrattar det sötaste skrattet man kan tänka sig, fina tjejen! De åkte sedan hem runt halv 5 så blev en heldag tillsammans, vilket var helt underbart!
 
På kvällen gjorde jag och Micke tacos för jag har varit sugen på det så länge! Vi bäddade sen ner oss i soffan och kollade film, vilket har blivit standard här nu under julledigheten.
 
Idag har vi inte gjort för mycket heller, mest slappat! Jag har även packat lite då jag åker till Stockholm och Linnea i morgon! Ska bli så kul! Vi har även varit hemma hos mamma och pappa och ätit för det var hockey, och såklart blev det tacos där haha, dock kycklingtacos! Nu inväntar jag Micke så vi hinner mysa lite innan det är läggdags. Hoppas ni alla får en bra helg!
 
Sahra som tog massa fina bilder ♥

Kommentera här: