♥ Början på 2018

Denna veckan har gått snabbt! Alldeles för snabbt om ni frågar mig. Jag börjar skolan på måndag och det var såååå långt bort innan.. men nu är det bara runt hörnet.
 
Nyår spenderades med mamma, pappa och farmor. Väldigt lugnt eftersom Micke jobbade. Vi spelade lite bingolotto faktiskt, haha jag som inte ens skulle men men vann dock inget. Micke kom sedan vid 10 när han slutade så vi fick tillbringa tolvslaget tillsammans, mysigt!
 
Nyårsdagen spenderades i soffan och sen på kvällen åkte vi hem till Andy och Melina och beställde pizza, eller ja jag åt kyckling. Allmänt trevligt hade vi och kollade på Agnetas nyårskarameller. Vi åkte sedan hem och korkade upp vinet vi inte hann dricka på nyår och myste ner oss framför den nya Beck på tvn. 
 
Tisdags så tog jag det lugnt varvat med att skicka ut julen här hemma. Så skönt att ha den utslängd nu, så nu siktar vi in oss på vår! Vi fick sedan ett ryck och åkte till återvinningen med massor av grenar vi sågade ner sent i höstas, det har inte passat någon dag förrän nu typ. Men nu åkte dem! Sen blev det hockey och mat hemma hos mamma och pappa. 
 
 

Kommentera här: